ארונות בטיחות לחומ"ס

תוכן עניינים

ארונות בטיחות לחומ"ס

גם אם אנחנו לא נותנים את דעתנו לכך, הרבה מאוד מן הקדמה והיכולות הטכנולוגיות הקיימות כיום, אנחנו חייבים לחוקרים שישבו במשך שנים רבות במעבדות והקדישו את חייהם בכדי להפוך את העולם למתקדם יותר. למעשה, מרבית חדרי המעבדה ברחבי העולם משמשים לצרכי מחקר ופיתוח, ואנשי המעבדה עושים שם ימים כלילות בכדי להגיע לתגליות מדעיות ולפתח תרופות ומוצרים רבים נוספים אשר ישפרו את החיים שלנו. חדרי מעבדה תוכלו למצוא גם במקומות נוספים כמו בתי ספר ומוסדות לימוד, שם המעבדה משמשת גם כמקום שבו ניתן ללמד ולהמחיש את הנלמד בשיעורים. בכל מקרה, חדר המעבדה חייב להיות מצויד בצורה טובה ולהכיל את הכל מה שנדרש עבור ביצועם של הניסויים בכדי שיהיה אפשר לבצע בו את הפעולות שרוצים לבצע בצורה נוחה ויעילה.

מהו ציוד למעבדות?

ציוד למעבדות הוא שם כולל לדברים שאותם צריך בחדרי מעבדה בכדי שאנשי המעבדה יוכלו לתפקד ולעשות בו את מה שהם צריכים בצורה נוחה. זה יכול להיות ריהוט מיוחד כמו שולחנות נגד רעידה, ארונות בטיחות לחומ"ס, מנדפים כימיים או ביולוגיים, זרועות יניקה ועוד לא מעט דברים אשר אותם יש לרכוש אצל חברה המתמחה באספקה של ציוד למעבדות ולא בחנויות רגילות. במקומות כאלה תוכלו למצוא במקום אחד מגוון רחב של ציוד אשר יכול להתאים בצורה הטובה ביותר עבור השימושים הנדרשים בחדר המעבדה.

עבור מה משמשים ארונות בטיחות לחומ"ס?

במהלך העבודה במעבדה מתבצע לא אחת שימוש עם חומרים מסוכנים כגון נוזלים דליקים, כימיקלים, ועוד לא מעט חומרים אשר במקרה של שריפה יכולים להוות סכנה של ממש ולהגדיל את הנזק כתוצאה מהאש. על כן, בכל מעבדה שבה משתמשים עם אחד מן החומרים מן הסוג הזה יש לרכוש ארונות בטיחות לחומ"ס אשר מאפשרים להגן על החומרים הללו מפני שריפות, ולמנוע נזקים כבדים ואסונות. חשוב מאוד לוודא שאתם רוכשים ארונות בטיחות אשר עומדים בתקנים הבין לאומים עבור אחסון של חומרים מסוכנים, בכדי לוודא שבמקרה של שריפה אכן הארון יוכל להגן על החומרים ולגרום לכך שהנזקים יפחתו בצורה משמעותית הרבה יותר. כמו כן, מאחר ומדובר אל ארונות שבהם נעשה שימוש באופן קבוע כדאי מאוד לדאוג לכך שיהיו ארונות נוחים לפתיחה, כך שיוכלו לשמש את אנשי המעבדה במהלך היום יום, ולא יהיו משהו שיפריע את שגרת העבודה בחדר המעבדה.

כיצד בוחרים ציוד למעבדות?

כאשר מדובר על ציוד אשר אמור לשמש את אנשי המעבדה יום יום, כדאי מאוד לוודא שהדברים שאתם רוכשים יתאימו בצורה הטובה ביותר עבור הצרכים העתידיים של אנשי המעבדה. כמו כן, כדאי מאוד להשקיע ולרכוש ציוד וריהוט מעבדה איכותי שיוכל לשמש לאורך זמן, ויאפשר עבודה נוחה ויעילה במעבדה מבלי שיקרה מצב של דבר שנשבר או מתקלקל בדיוק בזמן שצריך אותו. למעשה, אם אתם חושבים לחסוך כמה שקלים ולנסות לרכוש ציוד מעבדה במקום זול, כדאי מאוד לזכור שדברים זולים מדי נוטים לשבוק חיים במהירות, והדבר יוביל להפסקת הפעילות במעבדה ולהוצאה נוספת עבור רכישתו של הציוד מחדש.

היכן ניתן לרכוש ציוד איכותי למעבדות?

אם אתם מחפשים מקום אשר יספק עבורכם את הציוד החדיש, המתקדם והאיכותי ביותר עבור המעבדה שאתם בונים, כדאי שתכירו את חברת סטטיטק – החברה המובילה בישראל בתחום ציוד המעבדות, אשר מספקת את מגוון המותגים המובילים בתחום. החברה מקפידה להתחדש ולהתעדכן כל העת לטובת ציבור הלקוחות, בכדי שהם יוכלו להיות רגועים שרכשו את המוצר האיכותי והמתקדם ביותר.

 

 

 

 

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

WE'RE IN THE NEWS

דילוג לתוכן