בדיקת מנדפים

בדיקת מנדפים כימיים מקצועית ומקיפה

אנו בסטטיטק מוסמכים לביצוע בדיקת מנדפים כימיים מקצועית, וכן בדיקת תאים למינריים וחדרים נקיים. זאת, בהתאם לדרישות והנחיות תווי התקן המחמירים ביותר. הבדיקות מבוצעות בשעות שאינן מפריעות לשגרת העבודה ומסתיימות בהפקת דו"ח מפורט. יש לציין כי בדיקות בקרה למנדף צריך לבצע בהתאם לחוק פעם בשישה חודשים, והן נועדו להבטיח את תקינות המנדפים ובכך להגן על משתמשים מפני חשיפה לא רצויה לחומרים כימיים מזיקים. בנוסף לכך, במידת הצורך נייעץ ונספק את כל הנדרש על מנת לתקן ולייעל את עבודת המנדפים של חברתכם, לשביעות רצונכם המלאה.

סוגי בדיקות נדרשות עבור מנדפים

בהתאם לדרישות התקן הישראלי ,1839 בדיקת מנדפים מבוצעת מטעמנו כל חצי שנה על ידי בודק ISO מוסמך ומנוסה, ומכשור חדיש, מתקדם ותקני. מדובר בהליך הכולל מספר היבטים עיקריים של בדיקת עשן, בדיקת מיקומו התקין של המנדף, בדיקת מהירות זרימת האוויר בקו של חלון המנדפים, וכן בדיקת תקינות מסננים אבסולוטיים ואיתור דליפות, ובדיקת רמת ניקיון האוויר על ידי ספירת חלקיקים באוויר ובחינת גודלם. תוצאות הבדיקות יונפקו בדו"ח מסודר ומפורט הכולל טבלאות ניתוח, צילום פלטים, תיאור מאפייני הבדיקות, תוצאותיהן, מסקנותיהן והמלצותיהן. כמו כן, בסיום הבדיקות, במידה ותוצאותיהן היו תקניות, תונפק מדבקת תג שמיש למנדף שתספק אינדיקציה אודות תקינות המנדף, מועד ביצוע הבדיקה ותאריך לביצוע הבדיקה הבאה.

בדיקות שוטפות עצמאיות למנדפים

מלבד בדיקות למנדפים תקופתיות הנדרשות בחוק, אנו ממליצים ללקוחותינו לבצע בדיקות שוטפות של תקינות מנדפים. את הבדיקות ניתן לבצע באופן עצמאי והן כוללת בין היתר:

-ביצוע של בדיקה מדגמית שבועית או יומית, הכוללת בחינת איכות יניקת המנדף על ידי הצמדת נייר המחוזק היטב לפתח היניקה, ובדיקה שהדף נדבק לפתח.

-תחזוקת וניקוי מנדף – בכל עת יש לשמור את גב המנדפים פנוי וחשוף מפני הפרעות בזרימתו של האוויר. כמו כן, יש לשמור על ניקיונו של תא המנדף בשטחו ובקירותיו באמצעות מטלית הספוגה ב- IPAהמדולל במים. במידה שנשפך חומר כימי בתא המנדף יש לנקותו באופן מיידי. בנוסף, יש להניח עליו רק ציוד הנחוץ לעבודה ולאחסן חומרים כימיים ואחרים בארונות ומדפים ייעודיים לכך.

-מקורות אספקת אוויר – יש לוודא כי בחדר קיימת אספקה זמינה של אוויר, למשל על ידי פתיחת דלתות וחלונות. כמו כן, ליד המנדף יש להניע את הגוף באיטיות בכדי למנוע מערבולת אוויר שיגרמו לפיזור אדים כימיים מזיקים בחדר.

-בטיחות עבודה – העבודה עם מנדפים כימיים אינה פותרת משימוש באמצעי בטיחות נוספים, כמו כפפות או משקפי מגן. כמו כן, יש לוודא כי כל עובד תודרך ומכיר את כללי העבודה עם המנדף.

הזמנת שירותים ומידע נוסף

להזמנת שירותי בדיקת מנדפים, ולקבלת מידע וייעוץ מקצועי לרכישת ותחזוקת מנדפים, צרו קשר עם חברת סטטיטק בע"מ בטלפון 08-9334455. אנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל צורך, שאלה ובקשה.

אולי יעניין אותך גם >> מנדף כימי ניידמנדף למינרי

WE'RE IN THE NEWS

דילוג לתוכן