פילטר פחם

מנדף כימי נייד עם פילטר פחם

אנו מציעים ללקוחותינו מנדפים כימיים ניידים עם פילטר פחם פעיל. מנדפים אלו שואבים אוויר הרווי באדים כימיים וריחות לא נעימים דרך פילטר הפחם, שמבצע פעולות ספיחה ומוציא מפתח הפליטה חזרה לחדר אוויר מסונן ונקי. מדובר בפתרונות סינון אוויר יעילים, קומפקטיים וניידים, המתחברים לשקע חשמל רגיל ואינם נדרשים בעבודות הכנה ותשתיות מיוחדות. מנדפים אלו משמשים מגוון רחב של צרכים ולקוחות במשק, לרבות מוסדות חינוך ואקדמיה, מעבדות, מרפאות, מפעלי תרופות, תעשיה צבאית, מרכזי פיתוח וכן מפעלי אופטיקה, פלסטיק, אלקטרוניקה ומפעלים כימיים.

תכונותיו של פילטר פחם פעיל

פילטר פחם פעיל המשמש לסינון אוויר במנדפים ניידים מיועד לספיחת אדים וגזים רעילים ומזיקים, וריחות לא נעימים. הפילטר מאפשר טיפול יעיל באדים וגזים כימיים עם רמת סינון גבוהה ביותר, ויכולת עבודה שוטפת ורציפה ברמות אמינות ובטיחות מרביות. הפחם הפעיל עצמו הינו פחמן שעובד כך שמבנהו יכיל הרבה מאוד נקבוביות מיקרוסקופיות, דבר המגדיל את שטח פניו באופן ניכר. על כן, הוא משמש לספיחה יעילה של חומרים שונים, לרבות חומרים בעלי תגובות כימיות, וזאת בזכות היותו בעל מטען חשמלי זעיר הגורם למולקות ויונים להימשך ולהיספח עליו. בין היתר, פילטר פחם פעיל יעיל לספיחת גזים ואדי חומרים כימיים, וכן לטיהור מים לרבות מי שפכים. לכן הוא נחשב כאמצעי מצוין לסינון אוויר, בין היתר עבור מנדפים ועבור חדרי ממ"ד ומסכות גז.

יתרונות השימוש במנדף נייד עם פילטר פחם

מנדפים ניידים על בסיס פילטר פחם פעיל מורכבים מפילטר איכותי תוצרת הארץ, הכולל גם קדם מסנן שנועד למנוע סתימות ואשר ניתן לתחזקו בקלות ופשטות על ידי שטיפתו. יחד עם זאת, במידה והפילטר בכל זאת נסתם המנדף הנייד כולל גם מערכת המתריעה אודות הסתימה. כמו כן, מערכת הבקרה הדיגיטלית של המנדף כוללת מעקב אחר השימוש בפילטר הפחם, ומתן אינדיקציה אודות המועד הנדרש להחלפתו. יש לציין כי החלפת הפילטר במנדף כימי נייד הינה נגישה ופשוטה לביצוע, באמצעות פתח אחורי שאינו דורש לפרק מהגוף את ראש המנדף.

הזמנת מנדפים עם פילטר פחם פעיל

להזמנת מנדפים עם פילטר פחם פעיל, ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, התקשרו אל סטטיטק בע"מ בטלפון 08-9-33-44-55 ואנו נשמח לעמוד לרשותכם.

WE'RE IN THE NEWS

דילוג לתוכן