מנדף שקילה לאבקות

מנדפים כימיים איכותיים בהתאמה מלאה ללקוח

כמעט בכל מפעל ומעבדה העוסקים עם חומרים כימיים או מוצרי מזון, מנדפים כימיים מהווים פריט חיוני בהיותם אחראיים על אוורור החדר ושאיבת אדים מזיקים, לא נעימים ורעילים ממנו. כפועל יוצא מכך, חשוב להשקיע ברכישת מנדף כימי איכותי ואמין כפי שיש לנו בחברת סטטיטק בע"מ. המנדפים מוצעים במגוון דגמים קבועים וניידים של מותג העל טופאייר, מהם כל אחד יכול אתר את המתקן הנכון עבורו. בנוסף, לרשותכם עומד צוות מקצועי של חברתנו שיסייע ויכוון אתכם בבחירת מנדף כימי מתאים לסביבת העבודה ולצרכים שלכם.

חשיבותם של מנדפים כימיים איכותיים

מנדפים כימיים העומדים בדרישות תווי התקן הבינלאומיים המחמירים ביותר, יספקו לכם סביבת עבודה בטוחה ונעימה. כלומר, סביבת עבודה הנטולה מאדי חומרים כימיים מזיקים, רעילים ולא נעימים. בנוסף לכך, המנדפים שלנו מתוכננים לספק סביבת עבודה נוחה ויעילה, המאפשרת גם התאמה אישית לצרכים ספציפיים של כל מעבדה.

שיקולים בבחירת מנדף כימי

עימנו כל חברה ומעבדה יכולה לאתר את המנדף הכימי הנכון עבורה בהתאם למספר פרמטרים בסיסיים:

-גודל ומאפייני המנדף – בהתאם לגודל החלל בו הוא מותקן, לסוג פעילות נדרשת ולמספר האנשים המשתמשים בו. יש לציין כי רכישת מנדף כימי בעל חלון הזזה על גבי מסילה מאפשרת לחסוך במקום, והוא אידיאלי לחללים עמוסים וקטנים.

-סוג חומרים – בחירת מנדף תושפע מסוג החומרים המשמשים את המעבדה. כך למשל, קיימים סוגי חומרים כימיים שמנדף כימי סטנדרטי ממתכת אינו עמיד בפניהם, ולכן יש לרכוש מנדף כימי מפוליפרופילן.

-צרכי אחסון – אנו ממצילים לרכוש מנדפים כימיים המספקים פתרונות אחסון נחוצים לצרכים שלכם. בין היתר, תוכלו לרכוש מאיתנו מנדפים בעלי מדפים בגדלים וגבהים שונים, המסוגלים להתמודד גם עם עומסי משקל כבדים, וכן מנדפים המסופקים עם ארון תחתון המתאימים לאסון חומרים כימיים. בנוסף, קיימת בחלק מהמוצרים אפשרות להוספת ארונות נידוף.

-הגדרות תקציב – תסייע בבחירת סוג המנדף המבוקש ואבזרים ותוספות שניתן לרכוש עבורו. יש לציין כי בעלות המנדף יש לקחת בחשבון גם את עלויות התקנתו ותחזוקתו השוטפת.

הזמנת מנדפים כימיים

להזמנת מנדפים כימיים איכותיים ותקניים בהתאמה אישית מלאה, ולקבלת פרטים נוספים בנושא, צרו קשר עם חברת סטטיטק בע"מ בטלפון 08-9-33-44-55

אולי יעניין אותך גם >> תא למינרי , מנדף כימי נייד

WE'RE IN THE NEWS

דילוג לתוכן