תאים נקיים

עבודה עם תאים נקיים, איכותיים ובטוחים

חברת סטטיטק מציעה ללקוחותיה פתרונות עבודה מתקדמים עם תאים נקיים איכותיים ובטוחים. המתקנים מוצעים במגוון גדלים וחומרים כתאים אופקיים או אנכיים ממתכת או מפוליפרופילן, ומאפשרים התאמה אישית מלאה לצרכיו הספציפיים של בלקוח. מדובר בתאים המיוצרים על ידי החברה העולמית טופאייר, בהם רכיבים המיוצרים על ידי חברות בינלאומיות מובילות כמו החברה הגרמנית EBM והחברה האמריקאית AAF. תאים אלו עומדים בכל דרישות התקנים ISO5/100 CLASS או  ISO4/Class10וזאת בהתאם לסוג הפילטר המותקן בהם.

כדאיות רכישת תאים נקיים

תאים נקיים אופקיים או אנכיים המוצעים על ידי חברתנו מספקים פתרון יעיל, נוח ובטוח, המדמה עבודה בחדר נקי ועומד בכל התקנים והדרישות של סוג עבודה זה. הפתרון ניתן באמצעות תאים מתקדמים, איכותיים, קומפקטים וניידים, המספקים אופציה חלופית לחדר נקי בעלות נמוכה באופן משמעותי, שאיננה דורשת הליכי בנייה מורכבים, ממושכים ויקרים.

מאפיינים עיקריים של תאים נקיים

התאים הנקיים שאנו מספקים יעניקו לכם סביבת עבודה נקייה ברמות איכות ובטיחות גבוהות ביותר. מדובר בתאים השואבים את האוויר מהחדר בעזרת מפוחי HEPA תוצרת חברת EBM הגרמנית, שהינם איכותיים ושקטים במיוחד, ומרופדים בחומר מיוחד לספיגת רעשים. כמו כן, התאים כוללים בין היתר מערכת בקרה ושליטה מתקדמת ונוחה לשימוש, עם אפשרות לשליטה במהירות עבודתו של המפוח ושליטה במערכת התאורה, וכן ישנה אפשרות למערכת התראה במקרים של סתימה בפילטר.

ההבדלים בין סוגי תאים נקיים

ההבדל העיקרי בין תא נקי אופקי או אנכי הוא באופן שאיבת וסינון האוויר מהחדר, אשר מבוצע בתא אופקי באמצעות פילטר המותקן בחלקו האחורי של התא לכיוונם של עובדי הצוות. זאת בעוד שבתא נקי אנכי האוויר מסונן כלפי מטה בעזרת פילטר המותקן בחלקו העליון. ישנם תאים נקיים אופקיים או אנכיים העשויים ממתכת מאסיבית שעברה הליכי צביעת אפוקסי בתנור, דבר המבטיח עבודה יציבה, שקטה ונטולת רעידות. כמו כן, ברשותנו תאים אופקיים או אנכיים העשויים מפוליפרופילן, המעניקים עבודה יציבה ונטולת רעידות שמתאימה להליכי עבודה רגישים במיוחד.

הזמנת תאים נקיים

להזמנת תאים נקיים מסוגים, גדלים וחומרים שונים בהתאמה מלאה לצרכי החברה, הינכם מוזמנים לעיין בקטלוגים שלנו וליצור קשר עם סטטיטק בע"מ
בטלפון 08-9-33-44-55

 

אולי יעניין אותך גם: מנדף ביולוגי, מנדף כימי נייד

 

 

WE'RE IN THE NEWS

דילוג לתוכן