תא נקי הוריזונטלי וורטיקלי

אנו בסטטיטק מחזיקים ומשווקים תאים נקיים הוריזונטליים וורטיקליים של מותג העל המוביל טופאייר. התאים מספקים רמות איכות ובטיחות גבוהות ביותר, תוך עמידה בכל דרישות תווי התקן ISO5/100 CLASS או ISO4/Class10, ועם התאמה מלאה לצרכיו ודרישותיו של הלקוח. התאים שואבים החוצה את האוויר בעזרת מפוחי HEPA איכותיים ושקטים, המנותבים דרך פילטרים, ולאחר מכן נשטף חללו של התא עם אוויר מסונן ונקי. כל רכיבי התאים מיוצרים על ידי חברות איכות בינלאומיות מובילות, כדוגמת החברה האמריקאית AAF והחברה הגרמנית EBM. באופן כללי, תאים נקיים מעניקים אלטרנטיבה יעילה, קומפקטית, ניידת וחסכונית לחדר נקי, וזאת ללא צורך בהליכי בניה נרחבים ויקרים.

תאים נקיים הוריזונטליים

אצלנו תוכלו לרכוש תא נקי הוריזונטלי בעל מבנה מאסיבי ויציב ממתכת או מפוליפרופילן. התא מסנן את האוויר באמצעות פילטר מיוחד שמותקן בחלקו האחורי לכיוונו של צוות העבודה. יש לציין כי תאים אופקיים מוצעים במגוון חומרים ומידות, ובעיצוב עכשווי, ומאופיינים בעבודה יציבה ושקטה המונעת רעידות במהלך תהליכים רגישים. התאים כוללים בין היתר מערכת בקרה ידידותית למשתמש עם שליטה במערכת תאורה ומהירות עבודת המפוח, ועם אפשרות הוספת מערכת התראה אודות סתימות בפילטרים. כמו כן, התא כולל משטח עבודה שלא פולט חלקיקים מנירוסטה, חלונות צידיים מזכוכית חסומה, שקע חשמל אוניברסאלי ותאורת לד חסכונית.

תאים נקיים ורטיקליים

עימנו תוכלו גם לרכוש תא ורטיקלי ממתכת או מפוליפרופילן יציב ובטוח עבור הליכי עבודה רגישים במיוחד, בהתאמה מבחינת חומרים ומידות לצרכים ספציפיים. בתאים אנכיים זרימת האוויר המסונן הינה כלפי מטה ומבוצעת באמצעות פילטר הממוקם על החלק העלון של התא הנקי. תאים אלו מוצעים עם מרכיבים הדומים במאפייניהם לאלו של התאים האופקיים, לרבות תפקוד מערכת הבקרה, מאפייני משטח העבודה, חלונות צידיים, תאורת הלד ושקע החשמל.

הזמנת תאי נקי הוריזונטלי או ורטיקלי

להזמנת תא נקי איכותי, בטוח, חסכוני ויעיל בהתאמה אישית מלאה, צרו קשר עם חברת סטטיטק בע"מ בטלפון 08-9-33-44-55 אנו נשמח לעמוד לרשותכם, לספק מידע מקצועי ומענה לכל שאלה, וכמו כן לסייע בכל בקשה וצורך.

אולי יכול לעניין אותך גם:

מנדף ביולוגיריהוט מעבדה, מנדף

WE'RE IN THE NEWS

דילוג לתוכן