ריהוט מעבדה

תוכן עניינים

הדרך לבחירת ריהוט מעבדה: מה הקריטריונים החשובים ביותר?

העבודה המתבצעת בחדרי המעבדות היא ללא ספק דבר שחשוב לאנושות כולה. במהלך העשורים האחרונים תגליות וניסויים שהתבצעו בחדרי מעבדה הפכו את העולם שלנו לטוב הרבה יותר, בזכות תרופות והמצאות שונות ומשונות שהתגלו במהלך ניסויים ובזכות עבודה סיזיפית בחדרי המעבדה. למעשה, חדרי מעבדה משמשים כיום לא רק עבור מחקר אלא גם עבור פענוח בדיקות או לימודים בבתי ספר ומוסדות השכלה גבוהה. הרבה פעמים, הקמת חדר מעבדה מתבצעת על ידי אנשים מן השורה – כאלה שאין להם את הידע הנדרש מה צריך לקנות עבור חדר המעבדה. ולכן, נשאלת השאלה: כיצד אפשר לדעת מה צריך לרכוש כדי לרהט ולצייד את המעבדה? ננסה לתת תשובה במאמר הזה.

כיצד יודעים לבחור ריהוט וציוד לחדרי מעבדה?

רכישה של ריהוט וציוד למעבדות אצל חברה מקצועית עם שירות לקוחות איכותי, היא הפתרון הטוב ביותר עבור אנשים שרוצים להקים חדר מעבדה, ואין להם את הידע מה צריך לרכוש ומה יתאים לצרכי המעבדה. עם זאת – חשוב מאוד להכיר את הצרכים העתידיים של העובדים במעבדה כדי לדעת להתאים את הציוד ולרכוש דברים שיסייעו להם לבצע את העבודה במעבדה בצורה יעילה ומקצועית. ולכן, חשוב לשתף את מי שהולך להשתמש במעבדה בתהליך הרכישה של הציוד, כדי שתוכלו לבצע רכישה רק של דברים שבאמת ישמשו במעבדה ולא של דברים מיותרים.

מהו בכלל ציוד למעבדה?

גם כאשר מדובר על ריהוט למעבדה, זה לא משהו שאפשר פשוט להיכנס לחנות רהיטים ולרכוש אותו. אפילו כשמדובר על שולחנות או ארונות, עדיין כאשר מדובר על חדרי מעבדה יש צורך ברכישה של ריהוט מתאים אשר מיוצר במיוחד עבור חדרי מעבדה. יש גם כמובן ציוד מעבדות שייחודי לחדרי מעבדה כמו: מנדפים כימיים או מנדפים ביולוגיים שתפקידם לנדף החוצה חומרים רעילים בעת שימוש עם חומרים כימיים או ביולוגיים, זרועות יניקה, עמדות שטיפה, חופות נקיות/אוהליים נקיים ועוד לא מעט דברים שאותם תוכלו לרכוש רק אצל חברות אשר מתמחות בציוד למעבדות.

מהם הקריטריונים לבחירת ריהוט מעבדה:

רכישה של ציוד מעבדות היא תמיד הוצאה גדולה ומשמעותית, ולכן כדאי מאוד להשקיע זמן כדי לוודא שאתם רוכשים ציוד מעבדות איכותי שיתאים לצרכי המעבדה, ויוכל לשמש את אנשי המעבדה היטב לאורך זמן. ישנם כמה דברים חשובים שצריך לשים לב אליהם כאשר רוכשים ציוד למעבדה:

  • איכות: הדבר החשוב ביותר הוא כמובן רכישה של ציוד איכותי ממותג מוביל, כזה שיחזיק מעמד שנים רבות ויעשה את העבודה כמו שצריך. הרבה פעמים רכישה של ציוד מעבדות של מותג לא מוכר תהיה זולה יותר, אך כדאי לחשוב פעמיים לפני שמבצעים רכישה כזאת ומתפשרים על האיכות.
  • רכישה במקום הנכון: חשוב לרכוש את הציוד במקום מקצועי שיוכל לסייע לכם לבחור את הציוד המתאים ביותר, וגם לספק לכם שירות לקוחות מקצועי לפני ואחרי הרכישה, כך שבמקרה של בעיה או שאלה הקשורה למה שרכשתם, יש לכם כתובת שתוכלו לפנות אליה ולקבל מענה מקצועי.
  • תעודות אישור ותקנים: שימו לב שאתם רוכשים ציוד איכותי שעומד בתקן הנדרש ובאישורים הנדרשים עבור המוצר, וגם שהספק עצמו שממנו אתם רוכשים בעל תעודות איכות.
  • תקופת האחריות: חשוב לוודא שהחברה שאצלה אתם רוכשים את המוצר מספקת תקופת אחריות מספקת, כדי שבמקרה של תקלה יהיה לכם אל מי לפנות ולא תצטרכו לשלם כסף רב עבור תיקון התקלה.

רכישת ציוד מעבדה אצל הטובים ביותר!

כפי שכבר הבנתם, אחד הדברים החשובים ביותר ברכישה של ציוד מעבדות הוא רכישה במקום הנכון. חברה כזאת שיש לה שירות לקוחות מקצועי וזמין, אשר מספקת מוצרים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר – היא המקום שבו אתם צריכים לבצע את הרכישה. אחת החברות המובילות כיום בתחום ציוד המעבדות והריהוט לחדרי מעבדה היא חברת סטטיטק, אשר עונה בצורה מושלמת על כל הדרישות הנ"ל. סטטיטק משווקת את מותג האיכות טופאייר, אשר משמשים במעבדות ומתקני ייצור בכל רחבי העולם. בין היתר תוכלו למצוא את מוצרי טופאייר במפעלים כימיים וביולוגיים, במוסדות להשכלה גבוהה, במתקני פיתוח ומחקר ובבתי חולים. בין אם אתם עומדים בפני רכישה של ציוד מעבדה כמו אביזרי בטיחות, ובין אם אתם מחפשים דווקא ריהוט למעבדה החדשה שלכם – רכישה אצל חברת סטטיטק היא ללא ספק החלטה נכונה שלא תתחרטו עליה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

WE'RE IN THE NEWS

דילוג לתוכן