בטיחות במעבדה

תוכן עניינים

ההשפעה של הטכנולוגיות החדישות בתחום מנדפים כימיים על בטיחות במעבדה

חדרי המעבדה כבר שנים רבות הם המקום שבו מתרחשות פריצות הדרך הגדולות והמחקרים שמובילים את העולם לשינוי משמעותי. לא מדובר רק על המצאת תרופות או דברים בנושא הבריאות, אלא גם על פיתוחים טכנולוגיים שמשנים לכולנו את החיים. ההשקעה הכספית הראשונה באבזור של חדרי מעבדה היא השקעה לא קטנה, אך כדי שהעבודה בחדרי המעבדה תתבצע בצורה מקצועית ויעילה, חייבים להשקיע כסף ולרכוש ציוד מתאים שיאפשר עבודה יעילה ושמירה על בטיחות במעבדה ברמה הגבוהה ביותר.

בטיחות במעבדה – למה זה כל כך חשוב?

נושא הבטיחות במעבדה הוא משהו שחייבים לשים לב אליו כבר בשלב התכנון וההקמה של המעבדה. בסופו של דבר, מעבדות הן מקום שבו משתמשים עם חומרים שיכולים להיות מסוכנים כמו חומרים כימיים או ביולוגיים, אשר השימוש בהם חייב להתבצע בזהירות מרבית, ומצריך גם רכישה של ציוד בטיחות למעבדה. למעשה, שימוש או אחסון לא נכון של חומרים מהסוג הזה יכול לגרום לנזקים גדולים מאוד ברכוש ובגוף ואפילו לגרום לנזק בריאותי לשוהים במעבדה. ולכן, מדובר על משהו שאסור בשום פנים ואופן לזלזל בו, אלא לעשות כל מה שצריך כדי לוודא שהאנשים ששוהים במעבדה מוגנים ובטוחים לחלוטין, ואת זה צריך לעשות כבר בשלב תכנון המעבדה ורכישת הציוד המתאים.

מנדפים כימיים – ציוד בטיחות במעבדה כימית

השימוש עם חומרים כימיים במעבדה מצריך היערכות שונה לחלוטין והבנה שמדובר על משהו שיכול לגרום לנזקים בשימוש לא נכון. אחד הדברים החשובים שצריך לרכוש למעבדה כימית אלו המנדפים הכימיים – מכשירים שתפקידם לנדף מחוץ לחדר המעבדה את החומרים הרעילים שמתפשטים באוויר בזמן שימוש עם חומרים כימיים. ישנם סוגים שונים של מנדפים כימיים, כאשר ככל שהטכנולוגיה מתקדמת הם הופכים למשוכללים ויעילים יותר. את הרכישה של ציוד בטיחות למעבדה בכלל, ומנדפים כימיים או מנדפים ביולוגיים בפרט יש לבצע אצל חברות אשר מתמחות בציוד וריהוט מעבדות, אשר יספקו לכם מוצר איכותי שיוכל לשמש אתכם לשנים רבות בצורה טובה ויעילה.

מהן הטכנולוגיות החדשות בתחום המנדפים הכימיים?

הקדמה הטכנולוגית מאפשרת לייצר מכשירים יעילים ומשוכללים יותר מאי פעם, וגם תחום הציוד למעבדות לא מפסיק כל העת להתחדש ולהשתכלל. הרבה פעמים אנחנו שואלים את עצמנו: מה כבר אפשר לחדש בתחום שכזה? אולם, יש הרבה מאוד דברים שיכולים להפוך את העבודה במעבדה לנוחה ויעילה הרבה יותר גם כאשר מדובר על ציוד בטיחות. לדוגמא, ישנם מנדפים כימיים חכמים אשר יודעים להתאים את עצמם כל הזמן למצב הנתון בחדר, כך שאתם נהנים ממכשיר שעושה את העבודה שלו בצורה יעילה וחכמה הרבה יותר, תוך חיסכון באנרגיה וביצועים מיטביים.

מנדפים כימים קבועים ACTIVE – מנדפים עם טכנולוגיה מתקדמת

דוגמא טובה למנדפים כימיים עם טכנולוגיה מתקדמת הם המנדפים הקבועים מסדרת ה-ACTIVE של חברת טופאייר. מדובר על מנדפים עם מערכת בקרה חכמה אשר פותחה במעבדות החברה, והיא מאפשרת חיסכון מרבי באנרגיה באמצעות מערכת שמגבירה את יעילות המנדף בהתאם לזיהוי של חיישני קרבה. זאת ועוד מגוון רחב של יכולות ואפשרויות הנשלטות באמצעות מסך מגע מלא צבעוני 9 אינץ' עם מערכת ידידותית למשתמש. כמובן שהמחיר של מנדפים כאלה יקרים יותר בדרך כלל מאשר המחיר של מנדפים פשוטים, אך בסופו של דבר העלות מחזירה את עצמה באמצעות חיסכון משמעותי באנרגיה במהלך השנים שבהם משתמשים עם המנדף.

למה חשוב לרכוש מנדפים אצל חברה מקצועית ואמינה בתחום?

מאחר ומדובר על ציוד בטיחות, אין מקום למשחקים. אם אתם רוצים להיות רגועים שבחרתם במנדפים שיעשו את העבודה כמו שצריך וישמרו על בריאותם של השוהים במעבדה, אתם חייבים לבצע את הרכישה במקום מקצועי ואמין אשר לו ניסיון רב בתחום. אחת החברות המובילות כיום בתחום ציוד המעבדות היא חברת סטטיטק, אשר מספקת כבר שנים את הציוד האיכותי ביותר לחדרי מעבדה. אצל סטטיטק תוכלו לרכוש מנדפים כימיים וביולוגיים, ועוד מגוון רחב מאוד של ציוד בטיחות למעבדה, וציוד למעבדה בכלל. אצל סטטיטק הדבר החשוב ביותר הוא להעניק ללקוח מוצר איכותי ברמה הגבוהה ביותר, יחד עם שירות לקוחות מקצועי שייתן לכם מענה זמין ויעיל לכל שאלה או בעיה. אז אם אתם זקוקים לציוד למעבדה שלכם – אין ספק שסטטיטק הוא המקום המושלם עבורכם.

 

 

 

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

WE'RE IN THE NEWS

דילוג לתוכן