תוכן עניינים

חופות נקיות/אוהלים נקיים

העבודה בחדרי המעבדות היא אמנם נסתרת מן העין, אך את התוצאות שלה כולנו מכירים. לעיתים, כאשר אנחנו מחזיקים ביד תרופה או כל מוצר מזון חדש אנחנו שוכחים שבכדי להמציא אותה היה צריך לעבוד הרבה מאוד זמן ולבצע ניסויים ומחקרים בכדי להגיע אל התוצאה היעילה והבטוחה ביותר. למעשה, העבודה במעבדות לא הייתה מתאפשרת מבלי לדאוג לציוד מעבדות איכותי אשר יאפשר את ביצוע הניסויים ועבודות המחקר בצורה בטוחה ויעילה. הרבה פעמים ציוד המעבדות איכותי הוא ההבדל בין ניסוי מוצלח לבין ניסוי שנכשל בגלל חומרים לא איכותיים או ציוד לא איכותי. ועל כן, כאשר מקימים חדר מעבדה או מחדשים ציוד במעבדה חשוב מאוד לרכוש ציוד מעבדות איכותי שיוכל לספק את צרכי המעבדה בצורה טובה.

אילו דברים הם ציוד למעבדות?

ציוד למעבדות הוא שם כולל למגוון רחב של ציוד, מכשירים שונים וריהוט אשר מיוצר במיוחד עבור חדרי מעבדה. ציוד שכזה לא ניתן לרכוש בחנויות רגילות אלא רק אצל חברות אשר מתעסקות עם ציוד מיוחד למעבדות. הציוד מתאים עבור מעבדות מחקר, מעבדות לבתי ספר ואוניברסיטאות, מעבדות בבתי חולים וכל חדר מעבדה באשר הוא. אמנם, עבור כל מעבדה יש את הציוד שיתאים עבור אופי העבודה בה. ועל כן, כאשר מחפשים לרכוש ציוד מעבדות חשוב מאוד לוודא עם אנשי המעבדה אילו דברים הם צריכים ואיזה דברים יתאימו עבור צרכי המעבדה. למעשה, רק אנשי המעבדה הם אלו שהולכים להשתמש עם הציוד וידעו בצורה הטובה ביותר להגיד לכם איזה ציוד נחוץ עבור פעילותה התקינה של המעבדה וביצוע העבודות והניסויים.

דוגמאות לציוד מעבדות:

ישנם לא מעט דברים אשר נחשבים ציוד מעבדות. בין היתר: זרועות יניקה, שולחנות נגד רעידה, פתרונות אחסון למעבדות, חופות נקיות, אוהלים נקיים, מנדפים כימיים, מנדפים ביולוגיים ועוד. את הציוד הזה כדאי לרכוש אצל חברה אשר מתמחה בציוד מעבדות ואשר מספקת ציוד מעבדות איכותי של המותרים המובילים בעולם, זאת כדי לוודא שאתם רוכשים ציוד איכותי שיוכל לשמש אתכם לאורך זמן רב מבלי להתעסק עם תיקונים או החלפות. במקום כזה תוכלו לקבל גם שירות מקיף טרם הרכישה, ולקבל עזרה מאנשי מקצוע שיוכלו לסייע לכם לבחור את הציוד המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם.

מהן חופות נקיות?

חופות נקיות או אוהלים נקיים הם פתרון אידאלי, מהיר וקל עבור יצירת אזור מבוקר מחלקיקים או סביבה נקייה על בסיסן של תשתיות קיימות וללא צורך בתשתיות חדשות. ניתן לרכוש חופה למינרית סגורה, או חופה למינרית קבועה לפי הצורך. בכל רכישה של חופות נקיות או אוהלים נקיים חשוב לוודא שאתם רוכשים מוצר איכותי בעל תו תקן אשר תוכלו להיות בטוחים שיעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר ויסייע לכם לבצע את הניסויים והעבודה בצורה נקייה וסטרילית.

היכן רוכשים חופות נקיות או אוהלים נקיים?

רכישה של חופות נקיות או ציוד למעבדות בכלל ניתן לבצע אצל חברת סטטיטק אשר מוכרת מגוון רחב של ציוד מעבדות מתקדם ומשווקת אותו ללקוחות בכל רחבי הארץ. בין לקוחותיה של סטטיטק ניתן למצוא בתי חולים, מכוני מחקר, מוסדות חינוך ועוד. אנשי סטטיטק מחזיקים בידע ובניסיון רב בתחום ציוד המעבדות וישמחו לחלוק מניסיונם בכדי לוודא שאתם רוכשים את הציוד אשר יתאים בצורה הטובה ביותר עבור הצרכים הייחודיים של המעבדה שלכם. המוצרים שחברת סטטיטק משווקת הם אך ורק מוצרים איכותיים של המותגים המובילים בעולם, אשר יוכלו לשמש אתכם לאורך זמן ולספק עבורכם מענה איכותי ויעיל לכל צורך.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

WE'RE IN THE NEWS

דילוג לתוכן