איכות הציוד במעבדות

תוכן עניינים

חשיבות איכות הציוד במעבדות

חדרי מעבדה נפוצים בהרבה מאוד מקומות – בתי חולים, בתי ספר, אוניברסיטאות, חברות העוסקות בתחום התרופות ועוד. כאשר מקימים חדר מעבדה חדש מאפס, ישנה חשיבות רבה לבחירה של ציוד איכותי שיסייע לאנשי המעבדה לבצע את העבודה במעבדה בצורה היעילה ביותר. אז נכון, לא תמיד התקציב מאפשר רכישה של הציוד והריהוט היקר ביותר, אך כן כדאי להשקיע כמה שאפשר ולרכוש ציוד איכותי שיחזיק מעמד לאורך זמן ולא יצריך אתכם מדי כמה שנים לבזבז זמן על תיקונים או על רכישה של ציוד חדש.

היכן רוכשים ציוד איכותי למעבדות?

את הרכישה של ציוד איכותי למעבדה וכן של ריהוט למעבדה מבצעים אצל חברות אשר מתמחות באספקה של ציוד מעבדות. בחברות מן הסוג הזה תוכלו לרכוש ציוד מיוחד וריהוט מתאים עבור חדרי מעבדה, אשר אותו לא ניתן לרכוש בחנויות רגילות. חברות כאלה גם מחזיקות אנשי מקצוע המבינים בתחום, אשר יוכלו לסייע לכם לבחור את הריהוט ואת הציוד המתאים ביותר לצרכים שלכם, בכדי שלא תשקיעו סתם כסף בדברים שאתם לא באמת צריכים. ריהוט למעבדה שונה בכמה דברים מריהוט רגיל, למשל: ריהוט מעבדה משמש לעיתים בסביבה שבה משתמשים עם חומרים כימים או ביולוגים, או שנעשה בה ניסויים הכוללים פיצוצים מבוקרים וכן הלאה. ולכן, חייבים לרכוש ריהוט מתאים שיוכל להחזיק מעמד בתנאי מעבדה ולשמש בצורה יעילה את אנשי המעבדה.

איזה דברים נחשבים לריהוט או ציוד למעבדות?

ציוד מעבדות יכול להיות דברים שכולנו מכירים כמו שולחנות, כסאות, ארונות וכד' אשר מיוצרים בהתאמה אישית בכדי שיוכלו להתאים עבור חדרי מעבדה. אך ישנו גם ציוד מעבדות מיוחד שפחות מוכר לאנשים שלא עוסקים בתחום, כמו למשל – מנדפים כימיים או ביולוגיים אשר תפקידם לנדף את החומרים הרעילים שבתוך חדר המעבדה אל מחוץ לחדר, וכן זרועות יניקה, תאים למינארים ועוד.

ציוד מעבדות – האם כדאי לרכוש דווקא ציוד איכותי?

כדאי מאוד להשקיע כסף ולרכוש ציוד איכותי מחברה מוכרת, אשר יוכל לשמש את אנשי המעבדה לאורך זמן, ולא יגרום להם לבעיות ולתקלות שיאריכו את זמן העבודה במעבדה. הרבה פעמים רכישה של ציוד זול גורמת לכך שבאמצע העבודה במעבדה נדרשים כל מיני תיקונים או החלפה של ציוד, דבר שמעכב מאוד את העבודה וגורם להוצאות מיותרות. ולכן, גם אם מדובר על יותר כסף, אין ספק שכדאי להשקיע ולרוכש ציוד ממותג מוכר שישמש לשנים רבות, ולא יגרום לכם לבעיות.

כמה עצות חשובות לרכישה של ציוד למעבדה

העצה הראשונה והחשובה ביותר עבור רכישה של ציוד למעבדה היא לבצע את הרכישה במקום מקצועי אשר מספק שירותי ייעוץ טרם הרכישה על ידי אנשי מקצוע עם ידע וניסיון בתחום. רק ככה תוכלו להבטיח שאתם רוכשים את הציוד המתאים ביותר לצרכים שלכם. עם זאת, יש עוד כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם כאשר אתם מגיעים לרכוש ציוד למעבדה:

  • נושא הבטיחות – עבודה במעבדה היא עבודה שכוללת לא פעם שימוש עם חומרים שנחשבים למסוכנים, ועל כן חשוב מאוד לבחור דווקא בציוד מתאים ובטוח אשר שימוש בו לא יסכן את שלומם ובריאותם של אנשי המעבדה.
  • נושא העיצוב – המעבדה היא לא הסלון שלכם, ונושא העיצוב צריך להיות השיקול האחרון בעת רכישה של ריהוט או ציוד למעבדה. כמובן שעבודה במקום יפה ומעוצב היא נוחה ונעימה הרבה יותר, אך כדאי לשים את השיקול הזה במקום האחרון אחרי שיקולים כמו נוחות השימוש או נושא הבטיחות.

רכישת ציוד מעבדות איכותי אצל סטטיטק

חיפוש מהיר יגלה לכם שישנן לא מעט חברות אשר מתעסקות עם ציוד מעבדות ומצהירות שהן משווקת את הציוד האיכותי ביותר. אולם, אם אתם רוצים להיות בטוחים שעשיתם את ההחלטה הנכונה ובחרתם בחברה המספקת ציוד ברמה הגבוהה ביותר – כדאי שתכירו את חברת סטטיטק, המשווקת של מוצרי טופאייר בישראל. טופאייר הינו מותג מוביל ואיכותי של מנדפים ושל ריהוט מעבדות, אשר משמש את מיטב המעבדות ברחבי העולם. חברת סטטיטק שמה דגש על שביעות הרצון של הלקוחות, והיא מספקת מגוון רחב מאוד של ציוד וריהוט למעבדות ברמה הגבוהה ביותר, תוך אפשרות להתאמה אישית של הציוד ללקוח בכדי שיתאים בצורה הטובה ביותר עבור הצרכים שלו הן בהיבט של גדלים ומידות, והן בהיבטים אחרים.

 

 

 

 

 

 

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

WE'RE IN THE NEWS

דילוג לתוכן