ציוד למעבדות כימיה

תוכן עניינים

ציוד למעבדות כימיה

כל מי ששהה בחדר מעבדה אי פעם אפילו אם לא ממש עבד בה, מבין עד כמה לציוד איכותי ומקצועי יש חשיבות רבה בחדרי מעבדה. למעשה, כל דבר שמבצעים במעבדה מתבצע בצורה טובה ויעילה הרבה יותר כאשר עושים זאת באמצעות מכשירים מתקדמים וכאשר המעבדה מאורגנת בצורה נכונה ויעילה אשר מאפשרת עבודה רציפה וללא הפרעות. חשוב לזכור שלחדרי המעבדה יש השפעה עצומה על העולם כולו, משום ששם מתבצעים הניסויים ומתגלות פריצות הדרך בתחומים שונים, אשר מאפשרות להפוך את העולם למקום טוב יותר, להתמודד עם מחלות, ועוד הרבה מאוד דברים שנוגעים לכל אחד ואחד מאיתנו.

מהו ציוד למעבדות כימיה?

ציוד מעבדות הוא שם כולל לכל הדברים שאותם צריכים כדי לאבזר ולרהט מעבדה בצורה כזאת שאנשי המעבדה יוכלו לעשות את עבודתם. זה כולל הרבה מאוד דברים, חלקם דברים שאנחנו מכירים מהיום יום שלנו, כמו שולחנות, כיסאות, ארונות וכן הלאה, בגרסה שמתאימה בצורה הטובה ביותר עבור שימוש בחדרי מעבדה. כמו כן, ישנם גם דברים פחות מוכרים כמו מנדפים, חופות נקיות ועוד כל מיני דברים שאותם תמצאו בעיקר בחדרי מעבדה. המשותף לשני הסוגים הללו שהמקום לרכוש אותם הוא אצל חברות אשר מתמחות בציוד וריהוט מעבדות, ולא בחנויות רגילות שכולנו מכירים וקונים בהן ציוד או ריהוט לבית.

מהם מנדפים ומי צריך אותם?

כאשר מדובר על אבזור של חדר מעבדה, הדבר הראשון והחשוב ביותר שצריך לעמוד בפנינו זה נושא הבטיחות. כאשר אנשים מגיעים לחדר המעבדה הם רוצים להיות רגועים שאין להם סכנה בריאותית או בטיחותית כלשהיא, והם יכולים לשהות במעבדה ללא חשש. אחד הדברים שמצויים בעיקר בחדרי מעבדות כימיה זה שימוש עם חומרים מסוכנים אשר השאיפה שלהם יכולה לגרום לנזק. ולכן, כמעט תמיד ציוד למעבדות כימיה כולל גם מכשיר שנקרא מנדפים כימיים. המנדף הוא מכשיר שאותו מתקינים בחדר המעבדה, ותפקידו לנדף את החומרים הרעילים כך שהשוהים בחדר המעבדה לא ישאפו אותם ויסתכנו.

איך עובדים מנדפים כימיים?

ישנם 2 סוגים עיקריים של מנדפים כימיים: סוג אחד הוא מנדף שמחובר אליו צינור פליטה אשר דרכו יוצאים החומרים הרעילים מחוץ לחדר המעבדה. סוג נוסף אלו מנדפים ללא צינור סליקה, אשר מסננים את האוויר שנכנס אליהם ומחזירים לחלל החדר את האוויר ללא החלקיקים הרעילים. כך או כך, מדובר על מכשיר חשוב שמגן על בריאותם של אנשי המעבדה ומאפשר ביצוע ניסויים או שימוש עם חומרים שנחשבים מסוכנים ורעילים, כמובן בהתאם להוראות השימוש והבטיחות הנוספות. את המנדפים מתקינים בדרך כלל בצמוד למקום שבו מתבצע השימוש עם החומרים הללו, אך כיום ישנם גם מנדפים ניידים שאותם ניתן להזיז ממקום למקום בתוך חדר המעבדה בהתאם לצורך.

היכן כדאי לרכוש ציוד למעבדות כימיה?

כאשר מגיעים לרהט חדר מעבדה מכל סוג שהוא, ישנה חשיבות רבה לתכנון מקדים ולבדיקה מקיפה אודות הצרכים העתידיים של המעבדה. כל הריהוט והציוד שאותו רוכשים חייב להתאים בצורה הטובה ביותר למה שהולכים לעשות למעבדה, ולהיות באיכות הטובה ביותר כדי שיהיה אפשר לעבוד אתו בצורה היעילה ביותר. ולכן, חשוב מאוד לשים לב שאתם פונים אל חברה מקצועית ובעלת ניסיון בתחום, אשר תדאג עבורכם לשני דברים: להתאים עבורכם את הריהוט ואת הציוד אשר מתאים בצורה המדויקת ביותר לצרכים שלכם, ולספק לכם את המוצרים האיכותיים ביותר שיחזיקו מעמד לאורך שנים ולא יעשו בעיות. אחד המקומות המובילים כיום בישראל עבור רכישה של ציוד למעבדות כימיה ולמעבדות בכלל זוהי חברת סטטיטק.

סטטיטק – המקום המוביל לרכישת ציוד מעבדות

אם אתם מחפשים ציוד למעבדות כימיה ורוצים להיות בטוחים שעשיתם את ההחלטה הנכונה – כדאי שתכירו את חברת סטטיטק, אשר משווקת ציוד וריהוט למעבדות ברמה הגבוהה ביותר שקיימת בשוק. אצל סטטיטק תוכלו למצוא מגוון רחב של ציוד מעבדות כך שכל מה שאתם מחפשים וזקוקים לו, תוכלו למצוא תחת קורת גג אחת מבלי שאתם צריכים להתרוצץ בין חנויות וחברות שונות ולחפש כל דבר במקום אחר. המלצות על סטטיטק תוכלו לקבל בשפע אצל אלפי לקוחות מרוצים מכל רחבי הארץ אשר משתמשים מדי יום בציוד שהחברה סיפקה להם, ויכולים להעיד על איכות המוצרים ועל הדבר החשוב ביותר – שירות לקוחות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר שהחברה מעניקה לכל לקוח.

 

 

 

 

 

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

WE'RE IN THE NEWS

דילוג לתוכן