איך לתכנן נכון את המעבדה

תוכן עניינים

איך לתכנן נכון את המעבדה?

תכנון המעבדה בצורה נכונה הוא אחד הדברים החשובים ביותר בכדי שיהיה אפשר להשתמש בה בעתיד בצורה יעילה ונוחה. למעשה, תכנון והקמה של מעבדה מצריכה הרבה מאוד עבודה מקצועית הקשורה בבחירת הציוד שאותו אתם מעוניינים לרכוש עבור עבודות המחקר והפיתוח אשר יתבצעו בעתיד במעבדה. למעשה, חשוב מאוד לבצע את התכנון באמצעות אנשי מקצוע בעלי ניסיון, אשר יוכלו לייעץ לכם כיצד לתכנן את הקמת המעבדה בצורה שתהיה פרקטית, יעילה ונוחה לשימוש. למעשה, משרד הבריאות מפעיל מחלקה אשר תפקדיה לתת רישיונות עבור הקמתן של מעבדות, בין אם מדובר על מעבדות לצרכי מחקר או מעבדות רפואיות. ולכן, חשוב לבצע את התכנון בצורה נכונה כך שהאישור יתקבל במהרה ויהיה אפשר להתחיל להשתמש במעבדה ללא עיכובים מיותרים.

תכנון נכון של המעבדה – חשיבות גדולה לעתיד

תמיד יהיו דברים במהלך תכנון והקמת המעבדה שיהיה אפשר לחסוך בהם, או לא להשקיע בהם את הזמן הנדרש בכדי לתכנן אותם כמו שצריך. אולם, חשוב לזכור שמדובר על מקום שהולך לשמש לעבודה במשך שנים רבות, וכל דבר קטן יכול להיות ההבדל בין עבודה יעילה ופרקטית, לבין עבודה שנתקעת ולוקחת הרבה מאוד זמן. ולכן, כדאי מאוד להשקיע את כל מה שדרוש בכדי לרכוש ציוד מעבדות איכותי ולתכנן את המעבדה בצורה הטובה והיעילה ביותר.

היכן רוכשים את הציוד והריהוט עבור המעבדה?

אחד הדברים שאותם צריך לעשות במהלך תכנון המעבדה, הוא תכנון של רכישת הציוד והריהוט למעבדה. למעשה, גם מעבדה אשר תתוכנן בצורה הטובה יותר, לא תוכל לשמש היטב את העובדים בה אם לא תרכשו ציוד מעבדות וריהוט איכותי ומתאים. בניגוד לריהוט רגיל, ריהוט למעבדות הוא ריהוט שאותו מייצרים במיוחד עבור חדרי מעבדה, ויש בו את כל מה שצריכים אנשי המעבדה בכדי להתנהל בצורה נוחה ויעילה. ולכן, את הרכישה של ריהוט למעבדה יש לבצע אצל חברה מקצועית אשר מתמחה בריהוט מעבדות, אשר תוכל לייעץ לכם אודות הריהוט המתאים ביותר עבור צרכי המעבדה שאתם בונים.

למה חשוב לרכוש ציוד מעבדות איכותי?

בין אם מדובר על ציוד שבו משתמשים לצורך הניסויים או על ריהוט שהוא חלק מריהוט המעבדה, חשוב מאוד לוודא שאתם רוכשים מוצרים איכותיים אשר יוכלו לשמש את המעבדה לשנים רבות, ולא יתקלקלו ויגרמו בעיות והרבה כאבי ראש ובלגן. הרבה פעמים כאשר מנסים לחסוך כסף ולרכוש מוצרים של חברות לא מוכרות באיכות לא גבוהה, מגלים לאחר זמן לא רב שהמוצר כבר לא עושה את העבודה, וצריך שוב להשקיע זמן וכסף ברכישה של מוצר חדש. ולכן, ההחלטה הטובה ביותר שתעשו בעת תכנון המעבדה היא לא לנסות לחסוך איפה שלא צריך, ולרכוש דווקא ציוד וריהוט למעבדה אצל חברה מקצועית המספקת אך ורק מוצרי איכות ברמה הגבוהה ביותר.

היכן כדאי לרכוש ציוד למעבדה?

את הציוד למעבדה כדאי לרכוש אצל חברה מקצועית אשר תספק לכם מוצרי איכות של המותגים המובילים, ותדאג לספק לכם ייעוץ מקצועי אודות הציוד אשר יתאים עבורכם למעבדה בצורה הטובה והיעילה ביותר. אחת החברות המובילות כיום בישראל באספקה של ציוד וריהוט למעבדות היא חברת סטטיטק, אשר משווקת את מוצרי טופאייר האיכותיים. בין היתר משמשים מוצרי טופאייר במכוני מחקר מובילים, בתי חולים, תעשיית האלקטרוניקה ועוד ברחבי העולם כולו. החברה חרטה על דגלה להעניק ללקוחות שלה מוצרי איכות אשר יוכלו לשמש אותם לאורך זמן, תוך הקפדה על שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר, ואפשרות להתאמה אישית לדרישות הלקוח בהיבטים כמו: מידות, אביזרים או מפרט טכני. דבר נוסף שעליו מקפידה החברה באדיקות רבה הוא נושא בטיחות מוצריה, כאשר היא משקיעה רבות עבור יישום של הנחיות מחמירות ותקני בטיחות כדי לשמור על בריאותם של אנשי המעבדה והמשתמשים במוצרים שהיא משווקת.

איזה מוצרים אפשר לרכוש אצל סטטיטק?

סטטיטק משווקת מגוון רחב של ציוד וריהוט מעבדות, ובין היתר מנדפים כימיים וביולוגיים לצורך שמירה על בריאותם של אנשי המעבדה, כולל אפשרות לרכישת מנדפים ניידים הניתנים להזזה בקלות לפי צורך. בנוסף, תוכלו לרכוש: עמדות עבודה, שולחנות נגד רעידות, עגלות שינוע, זרועות יניקה, כיסאות מיוחדים למעבדות, חופות נקיות/אוהלים נקיים, ארונות בטיחות ועוד, והכול ברמה הגבוהה ביותר שניתן להשיג כיום בשוק.

 

 

 

 

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

WE'RE IN THE NEWS

דילוג לתוכן