ארון בטיחות

תוכן עניינים

ארון בטיחות לאחסון כימיקלים

חדרי המעבדה אולי לא נמצאים הרבה בכותרות, אך ההשפעה שלהם על החיים של כולנו גדולה יותר ממה שאנחנו חושבים. רוב מוחלט של התגליות המדעיות בתחומי הרפואה, הביולוגיה, הכימיה ובעוד הרבה מאוד תחומים, התגלו בין כותלי המעבדה וגרמו לעולם ללכת כמה וכמה צעדים קדימה. למעשה, מעבדות לא משמשות רק לצרכי מחקר וייצור, אלא גם במוסדות חינוך, בבתי חולים ובעוד הרבה מקומות נוספים. המעבדה היא אמנם חדר רגיל לכל דבר, אך הריהוט שמציבים בה שונה בתכלית מריהוט רגיל. לדוגמא, שולחן או כסא עבור חדרי מעבדות לא רוכשים באיקאה או בכל חנות רהיטים אחרת, אלא דווקא בחנויות וחברות מיוחדות המתחמות באספקה של ציוד מותאם למעבדות.

למה מעבדה דורשת ציוד מיוחד?

מטבע הדברים, הדברים שמבצעים במהלך היום יום בחדר המעבדה לא דומים בכלל לשום דבר אחר. במעבדה מתעסקים עם חומרים מיוחדים כמו כימיקלים או חומרים ביולוגיים אשר דורשים ציוד בטיחות מתאים שיאפשר לעובדים במעבדה עבודה בטוחה ויעילה. לדוגמא, חדר מעבדה יכיל ארון בטיחות לאחסון כימיקלים אשר יאפשר לאחסון את החומרים הכימיים בצורה בטוחה מפני שריפה, ולצמצם את ההשפעה של לחות וקורוזיה על החומרים. כמו כן, חדרי מעבדה בהם משתמשים בחומרים ביולוגיים או כימיים דורשים שימוש עם מנדף אשר מנדף החוצה את החומרים הרעילים ומאפשר שהייה בטוחה בחדר המעבדה גם כאשר משתמשים בחומרים הללו.

מה שונה ארון בטיחות לאחסון כימיקלים מכל ארון אחר?

ארון בטיחות לאחסון כימיקלים הוא ארון אשר מיוצר במיוחד עבור אחסון של חומרים כימיים בחדרי מעבדה. העובדה שחומרים כימיים הם דליקים ומסוכנים מאוד, דורשת שימוש זהיר במיוחד ואחסון במקום מתאים. ארון בטיחות כזה עשוי מחומרים אשר עמידים בפני שריפות ופגיעת כימיקלים, והם מאפשרים אחסון בטוח של חומרים כימים שונים. הארון מגיע בדרך כלל עם נעילה כפולה ומדבקות אזהרה, מאווררים המצוידים ברכיבים נגד אש, מדפים יציבים עם מגרעת ללכידה של נוזלים וטפטופים שאותם ניתן לכוונן, וניתן לרכוש אותו במגוון רחב של גדלים וצורות.

כיצד בוחרים ארון בטיחות מתאים?

ארון בטיחות הוא בסופו של דבר מקום אחסון, וישנה חשיבות רבה לממדים שלו. חשוב מאוד לבצע את רכישת ארון הבטיחות יחד עם אנשי המעבדה ולוודא שהארון יוכל לספק את הצרכים שלהם בצורה הטובה ביותר. כמו כן, חשוב לבדוק ולמדוד את המקום שבו אתם הולכים לשים את הארון בכדי לוודא שהוא ישתלב בחדר במקום שבו צריכים אותו. ניתן לרכוש ארון בטיחות לכימיקלים אשר אליו מחברים מערכת נידוף קיימת, או לרכוש ארון אחסון עם מפוח ומערכת של פילטרים אשר מאפשרת נידוף לפנים הארון מבלי שצריך לחבר אותו אל מערכת נידוף קיימת.

היכן רוכשים ריהוט וציוד מעבדות?

כאשר מדובר על נושא של בטיחות כמו רכישה של ציוד מעבדות ובמיוחד ציוד המיועד לשמירה על הבטיחות כמו ארון בטיחות לאחסון כימיקליים או מנדפים, כדאי מאוד לחפש מוצרים איכותיים אשר יעשו את העבודה כמו שצריך, ישמרו על בריאותם של אנשי המעבדה ויוכלו לשמש אותם לאורך זמן רב. הרבה פעמים כאשר מנסים לקנות מכשירים זולים בסופו של דבר משלמים ביוקר על תיקונים ונאלצים לבזבז לא מעט זמן וכסף. ועל כן, רכישת ציוד מעבדות חייבת להתבצע אצל מקום מקצועי ואמין כמו חברת סטטיטק, אשר משווקת בישראל אך ורק מוצרים באיכות הגבוהה ביותר מן המותגים המובילים בעולם. בין אם אתם רוצים לרכוש ארונות למעבדה, כסאות, מנדפים כימיים או ביולוגיים, ארונות בטיחות או כל דבר אחר, סטטיטק הוא המקום הטוב ביותר לביצוע של הרכישה.

איזה ציוד ניתן לרכוש אצל סטטיטק?

סטטיטק משווקת מגוון רחב של ציוד מעבדות. בין היתר תוכלו לרכוש מנדפים ביולוגיים, מנדפים כימיים קבועים וניידים, זרועות יניקה, עמדות עבודה, חופות נקיות/אוהלים נקיים, שולחנות נגד רעידה, עגלות שינוע ועוד. אצל סטטיטק תוכלו לקבל ייעוץ מקיף טרם הרכישה, בכדי לוודא שאתם רוכשים את המוצרים האיכותיים ביותר והמתאימים ביותר עבור צרכי המעבדה שלכם. רק רכישה של ציוד מעבדות איכותי מאחד המותגים המובילים אצל סטטיטק מבטיחה לכם מוצר איכותי אשר ישמש אתכם בצורה הטובה והיעילה ביותר לאורך זמן, ולא ידרוש מכם כל הזמן התעסקות עם תיקונים או החלפות של ציוד.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

WE'RE IN THE NEWS

דילוג לתוכן