כיסאות למעבדות

תוכן עניינים

כיסאות למעבדות וחדרים נקיים

כל אחד שביקר אי פעם במעבדה, יודע שהציוד והרהיטים שנמצאים שונים לחלוטין מכל מה שאנחנו מכירים. העובדה שבמעבדה עובדים עם חומרים מסוכנים כמו חומרים כימיים או ביולוגיים, וישנה חשיבות רבה לעבודה נקיה וסטרילית, גורמת לכך שהציוד והריהוט שאותו רוכשים בשביל המעבדה יהיה שונה. המעבדות כבר מאות שנים הן חלק בלתי נפרד מן החיים של כולנו. הן קיימות בבתי חולים, מוסדות חינוך, מכוני מחקר, חברות תרופות ועוד, ויש להן חשיבות רבה ותרומה אדירה לחיים שלנו בעידן המודרני.

אילו דברים נחשבים כציוד למעבדות?

ציוד למעבדות הוא למעשה שם כולל לריהוט וציוד שאותו מייצרים במיוחד בשביל חדרי מעבדות. ציוד מעבדות כולל בין היתר דברים שמוכרים לנו מן היום יום אך בגרסה מתאימה למעבדות כמו כיסאות למעבדות וחדרים נקיים, שולחנות נגד רעידות, ארונות בטיחות לאחסנה בטוחה של חומרים כימיים וכדומה, וישנם גם דברים שייחודים לחדרי מעבדה כמו מנדפים ביולוגיים וכימיים, עמדות שטיפה, זרועות יניקה ועוד.

מהו ציוד בטיחות למעבדה?

ישנם דברים המשמשים ציוד למעבדה שאותם רוכשים בכדי לשמור על בריאותם ובטיחותם של השוהים במעבדה. למשל, מנדפים ביולוגיים ומנדפים כימיים הם מכשירים אשר נועדו להגן על השוהים במעבדה בעת שימוש עם חומרים כימיים וביולוגיים, ולסנן החוצה את החומרים הרעילים. ישנם סוגים רבים של מנדפים ובהם מנדפים קבועים וניידים, מנדפים עם צינור פליטה אשר פולטים את הרעלים החוצה מן החדר ומנדפים שמסננים את האוויר ומחזירים אותו חזרה ועוד. אביזר בטיחות נוסף הוא ארון בטיחות לאחסון של כימיקליים, אשר מאפשר הגנה על הכימיקליים מפני פגיעה של שריפה, וכן מגן על אנשי המעבדה מפני מגע לא רצוי עם החומרים. ארון כזה מגיע בדרך כלל עם נעילה ועם מדבקות אזהרה בולטות אודות החומרים המאוחסנים בפנים.

למה צריך כיסאות מיוחדים למעבדה?

כיסאות למעבדות וחדרים נקיים הם כיסאות שנראים בדיוק כמו כיסאות משרדיים רגילים, אך החומרים שמהם הם עשויים הם חומרים מתאימים לחדרים שצריך שיישארו נקיים וסטריליים כמו חדרי מעבדה. הדבר הראשון שאותו צריך לבדוק כאשר רוכשים כיסאות למעבדה וחדרים נקיים הוא החומר שממנו הכיסא עשוי. כמו כן, חשוב לבחור כיסא איכותי ממותג מוכר אשר יוכל גם לשמש את אנשי המעבדה לישיבה ממושכת ונוחה, ולשרת את המטרה העיקרית אשר בגללה רוכשים כיסא – לשבת עליו.

היכן רוכשים ציוד מעבדות?

ציוד מעבדות הוא לא משהו שניתן לרכוש בחנויות רגילות אלא דווקא אצל חברות אשר מתמחות באספקה של ציוד מיוחד עבור חדרי מעבדה. במקום כזה תוכלו לקבל ייעוץ והכוונה לגבי הציוד שיתאים בצורה הטובה ביותר עבור הצרכים שלכם, ולקבל מוצר שיוכל לשמש את אנשי המעבדה כמו שצריך. רכישת ציוד מעבדות ובמיוחד כזה שדרוש לצורך שמירה על בריאותם ובטיחותם של אנשי המעבדה חייב להתבצע אצל מקום מקצועי ואמין אשר מחזיק אך ורק מוצרי איכות שיעשו את העבודה כמו שצריך.

רכישת ציוד מעבדות אצל הטובים ביותר

אם אתם רוצים להיות בטוחים שרכשתם את ציוד המעבדות האיכותי ביותר והמתאים ביותר עבור הצרכים שלכם – כדאי שתכירו את חברת סטטיטק אשר נחשבת לאחת החברות המובילות בישראל בתחום ציוד המעבדות. סטטיטק מספקת למעבדות מסוגים שונים בכל רחבי הארץ ציוד מעבדות איכותי ברמה הגבוהה ביותר, של המותגים המובילים בעולם בתחום. אנשי סטטיטק מחזיקים בידע ובניסיון רב בתחום ציוד המעבדות, והם ישמחו לעמוד לרשותכם ולסייע לכם להבין את ההבדלים בין המוצרים השונים ולעזור לכם להגיע אל ההחלטה אודות המוצר שיתאים בצורה הטובה ביותר עבור צרכי המעבדה שלכם.

למה כדאי לרכוש דווקא אצל סטטיטק?

כל המוצרים שסטטיטק מספקת הינם מוצרים באיכות גבוהה של המותגים המובילים בעולם, אשר עברו בדיקות על ידי אנשי מקצוע בכדי לוודא את תקינותם ואת היכולת שלהם לעשות את העבודה שלהם כמו שצריך. בעיקר כאשר מדובר על מוצרי שנועדו לשמירה על בריאותם או בטיחותם של השוהים במעבדה, יש צורך לוודא שהמוצר מגיע שלם וללא פגם, בכדי שנוכל להיות בטוחים שהוא יעשה את העבודה שלו. רכישה אצל סטטיטק מבטיחה לכם שירות מקצועי ואנשי מקצוע אשר ילוו אתכם לאורך כל תהליך הרכישה, וגם יעמדו לרשותכם בכל מקרה של תקלה או בעיה הקשורה אל המוצר שרכשתם.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

WE'RE IN THE NEWS

דילוג לתוכן