משטפת עיניים

תוכן עניינים

משטפת עיניים – מה חשוב לדעת והיכן ניתן להשיג?

העבודה בחדרי מעבדה היא עבודה מרתקת אשר כוללת שימוש עם חומרים מיוחדים שאנחנו לא משתמשים בהם ביום יום. העבודה עם חומרים מן הסוג הזה חייבת להתבצע בזהירות, וישנם כללים ודברים שכל עובד במעבדה חייב להכיר לפני שהוא מתעסק עם חומרים מן הסוג הזה. אמנם, כדי להגן על שלומם ובטיחותם של אנשי המעבדה חייבים לרכוש גם ציוד בטיחות מתאים אשר מיוצר במיוחד עבור חדרי מעבדה, ובו משתמשים כדי למנוע מקרים של פגיעה מחומרים כאלה, וגם להתמודד עם פגיעה שכזאת במידה והיא בכל זאת התרחשה. אחד מאותם מכשירים משמעותיים הוא משטפת עיניים שכדאי שתהיה בכל מעבדה.

היכן רוכשים אביזרי בטיחות למעבדה?

אביזרי בטיחות למעבדה יכולים להיות פעמים רבות ההבדל בין נזק משמעותי ואפילו בלתי הפיך, לבין אירוע בסדר גודל קטן שאפשר להשתלט עליו. ציוד בטיחות למעבדה זה כמובן לא משהו שתוכלו למצוא בחנויות רגילות, אלא דווקא אצל חברות המתמחות בריהוט וציוד מעבדות. במיוחד כאשר מדובר על ציוד בטיחות, ישנה חשיבות רבה לרכישה של מוצרים תקניים מחברה גדולה ומוכרת, כך שתוכלו להיות רגועים שרכשתם אבזור בטיחות מתקדם שיעשה את העבודה כמו שצריך ויגן עליכם מפגיעות של חומרים מסוכנים.

מהן משטפות עיניים ולמה הן משמשות?

אחד הסיכונים הנפוצים בחדרי מעבדה ובמקומות רבים נוספים שבהם משתמשים עם חומרים מסוכנים, זו פגיעה שנגרמת כתוצאה ממגע של חומר כזה בעיניים או בעור. משטפות עיניים ומקלחות חירום הם מכשירים אשר פותחו במטרה להגן על העובדים מפגיעה שכזאת, אשר עלולה להיגרם באמצע יום עבודה ללא כל התרעה מוקדמת. למעשה, בפגיעות כאלה ישנה משמעות גדולה מאוד למהירות הטיפול שאותו אדם מקבל, כאשר טיפול מהיר בתוך 10-15 שניות הוא הטיפול הקריטי והיעיל ביותר. בזכות השימוש עם משטפות עיניים ניתן במקרים רבים להציל את הראייה של האדם שנפגע בעיניו, בזכות הטיפול המהיר שאפשר להעניק לו כבר במעבדה מבלי שצריכים לחכות לכוחות ההצלה.

היכן כדאי לרכוש משטפות עיניים?

כמו כל ציוד בטיחות אחר, גם משטפות עיניים ומקלחות חירום זה משהו שחייבים לרכוש ממקום מקצועי ומוסמך, כך שתוכלו להיות רגועים שברגע האמת שחלילה יגיע, יהיה לכם מכשור שיעשה את העבודה כמו שצריך. במקום מקצועי תוכלו כמובן גם לקבל הדרכה מקצועית מקיפה כיצד להשתמש עם המכשירים הללו, וגם לקבל עליהם אחריות למקרה שיש בכל זאת איזו שהיא תקלה או בעיה שקשורה אל המכשיר שרכשתם.

אילו דברים נוספים נחשבים לציוד בטיחות למעבדות?

ישנם עוד מכשירים אשר נחשבים לציוד בטיחות למעבדה, שאותם תוכלו למצוא כמעט בכל מעבדה אשר מתעסקת עם חומרים מסוכנים מסוגים שונים כמו חומרים כימיים או ביולוגיים. בין היתר: מנדפים כימים ניידים, מנדפים כימים קבועים, מנדפים ביולוגיים, מנדפי PCR ועוד. למי שלא מכיר – המנדפים אלו מכשירים אשר מתקינים אותם בתוך חדר המעבדה, אשר תפקידם לנדף החוצה מאוויר המעבדה את החומרים הרעילים שמתפרצים החוצה בזמן השימוש עם חומרים כימיים או ביולוגיים, ובכל להבטיח שהשהייה במעבדה לא תהווה סכנה לבריאותם של אנשי המעבדה. ישנם כמובן סוגים שונים של מנדפים, ובהם מנדפים קבועים שאותם מתקינים מעל האזור שבו משתמשים עם החומרים הללו, או מנדפים ניידים שאותם ניתן להעביר ממקום למקום בתוך חדר המעבדה לפי הצורך הקיים.

מה צריך לבדוק לפני רכישה של אביזרי בטיחות למעבדה?

כאשר אתם מגיעים לרכוש אביזרי בטיחות למעבדה, חשוב מאוד לוודא שאתם רוכשים מוצרים איכותיים עם תו תקן, כך שתוכלו להיות רגועים שעשיתם את הבחירה הנכונה. בדרך כלל, אם תבחרו במקום הנכון לביצוע הרכישה, הסיכוי גבוה מאוד שהמוצרים שתרכשו יהיו מוצרים איכותיים ותקניים כמו שצריך. ולכן, הדבר החשוב ביותר שצריך לברר היטב לפני תהליך הרכישה הוא שהחברה שממנה אתם רוכשים היא חברה מקצועית ורצינית שתספק לכם את המוצרים הטובים ביותר. חברת סטטיטק היא כיום אחת החברות המובילות בתחום הציוד למעבדות, והיא מספקת מגוון רחב מאוד של ציוד וריהוט מעבדות איכותי מסוגים שונים. בין היתר מספקת החברה כמובן גם אביזרי בטיחות כולל: משטפות עיניים, מנדפים כימיים וביולוגיים ועוד. אם אתם מחפשים שעליו תוכלו לסמוך בעיניים עצומות עבור רכישה של ריהוט/ציוד למעבדה או של אביזרי בטיחות למעבדה, אין ספק שבחירה בחברת סטטיטק היא הבחירה הנכונה ביותר עבורכם.

 

 

 

 

 

 

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

WE'RE IN THE NEWS

דילוג לתוכן