עמדות שטיפה למעבדות

תוכן עניינים

עמדות שטיפה למעבדות – סוגים, שימושים וכו׳

ציוד מעבדות איכותי הוא ללא ספק אחד הדברים החשובים ביותר כאשר רוצים להקים מעבדה שתתפקד כמו שצריך. חדרי מעבדות נפוצים כיום במגוון רחב מאוד של מקומות, החל ממוסדות לימוד ומוסדות אקדמאים, ועד למכוני מחקר, בתי חולים ועוד. זה לא משנה מהי מטרת המעבדה ואיזה ניסויים הולכים לבצע בה, ישנו ציוד מעבדות בסיסי אשר כל מעבדה באשר היא זקוקה לו. זה יכול להיות שולחנות נגד רעידה, פתרונות אחסון למעבדות, זרועות יניקה ועוד. אחד מפריטי הציוד הנפוצים ביותר בחדרי מעבדה אלו עמדות השטיפה. למעשה, השימוש עם חומרים שונים במהלך שגרת היום יום במעבדה מצריכה לא אחת שטיפה של כלים וציוד שבו משתמשים לצורך הניסויים והעבודה במעבדה, ועל כן עמדות שטיפה הן פריט חובה כמעט בכל מעבדה באשר היא.

עמדות שטיפה למעבדות בהתאמה אישית

כפי שאתם בוודאי מבינים, עמדות שטיפה למעבדה זה לא משהו שרוכשים בחנויות רהיטים רגילות. בכדי לרכוש עמדות שטיפה המתאימות למעבדה יש לפנות אל חברה המתמחה בציוד מעבדות אשר תוכל להתאים עבורכם את עמדת השטיפה המתאימה ביותר לצרכי המעבדה. לדוגמא, כאשר מדובר על מקום שבו משתמשים עם כמות גדולה של כלים שמתלכלכים ויש צורך לשטוף הרבה כלים, יהיה כדאי לרכוש דווקא עמדת שטיפה גדולה ונוחה גם אם היא תתפוס יותר מקום במעבדה. לעומת זאת, כאשר מדובר על מעבדה שבה לא מתלכלכים יותר מדי כלים ביום יום, לא כדאי לרכוש סתם עמדת שטיפה גדולה אשר מטבע הדברים גם יקרה יותר וגם תתפוס לכם לא מעט מקום בחדר המעבדה. כמו כן, עמדות השטיפה יכולות לשמש בהחלט גם עבור אחסון של חפצים במעבדה, ועל כן ניתן לבחור עמדות שטיפה למעבדות בהתאמה אישית הכוללות ארונות ומגירות מיוחדים המאפשרים לאחסן בה כל מה שצריך.

מה חשוב לוודא לפני שרוכשים עמדות שטיפה למעבדות?

כאשר אתם באים לרכוש עמדות שטיפה למעבדות חשוב לזכור שמדובר על מקום שבו משתמשים עם סוגים שונים ומשונים של חומרים, אשר לכל אחד מהם תכונות שונות. ועל כן, כדאי מאוד לבחור עמדת שטיפה למעבדה אשר עשויה מחומרים חזקים במיוחד, אשר תוכל להחזיק מעמד בצורה טובה גם במגע עם חומרים שונים. בכל מקרה, כדאי לרכוש עמדות שטיפה למעבדות רק אצל חברה מקצועית המספקת מוצרים איכותיים אשר יוכלו לשמש במעבדה לאורך זמן ולא ידרשו כל הזמן תיקונים או החלפות.

איך בוחרים עמדות שטיפה למעבדות?

בדרך כלל, גם כאשר מדובר על אנשים שחיים את המעבדה ועובדים בה מדי יום, לא תמיד הם יודעים כיצד לבחור את עמדות השטיפה המתאימות ביותר עבור הצרכים שלהם. ההכרות עם הדגמים השונים ואפשרויות הרכישה היא בדרך כלל בעיקר של אנשי החברה אשר מספקת את המוצר. ועל כן, כדאי מאוד לבחור בחברה מקצועית אשר מספקת שירות לקוחות מקצועי לפני הרכישה, כך שאנשיה יוכלו לשבת איתכם ולעזור לכם להגיע אל ההחלטה אודות עמדת השטיפה אשר תתאים בצורה הטובה ביותר עבור הצרכים הספציפיים של המעבדה שלכם. עם זאת, את הפעילות היום יומית אשר אמורה להתבצע במעבדה מכירים הכי טוב רק אנשי המעבדה ועל כן בכל מקרה יש לערב גם אותם בתהליך הבחירה של עמדת השטיפה בכדי לוודא שאתם מקבלים משהו שיוכל לשמש אותם בצורה פרקטית ונוחה.

היכן כדאי לרכוש עמדות שטיפה למעבדות?

ישנן כמה וכמה חברות אשר מתעסקות בשיווק של ציוד מעבדות. אולם, אם אתם מחפשים ציוד מעבדות איכותי ברמה הגבוהה ביותר אצל חברה מקצועית אשר תעניק לכם שירות לקוחות ברמה הגבוהה – כדאי מאוד שתכירו את חברת סטטיטק, מהחברות הגדולות והמובילות ביותר בישראל בתחום ציוד המעבדות. אצל סטטיטק תוכלו למצוא מגוון רחב של ציוד למעבדות, ובין היתר: זרועות יניקה, עמדות שטיפה בהתאמה אישית, מנדפים ביולוגיים וכימיים אשר תפקידם להגן על אנשי המעבדה מפני שאיפה של חומרים רעילים, שולחנות מיוחדים למעבדות, פתרונות אחסון שונים, שולחנות נגד רעידה, עגלות שינוע, ארונות בטיחות ועוד. אם אתם רוצים להיות רגועים שרכשתם את המוצר האיכותי והמתאים ביותר עבור הצרכים של המעבדה שלכם, אין ספק שרכישה של עמדות שטיפה או כל ציוד מעבדות אחר אצל סטטיטק תהיה ההחלטה הטובה ביותר.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

WE'RE IN THE NEWS

דילוג לתוכן