מנדפים ביולוגים

תוכן עניינים

מנדפים ביולוגים – סוגים נפוצים ולמה הם משמשים?

חדרי מעבדה משמשים ברחבי העולם עבור מגוון רחב של מטרות. למעשה, כל תרופה או חיסון חדש שיוצא לא היה יכול לצאת לאוויר העולם מבלי שישנם חוקרים שיושבים בחדרי מעבדה ומבצעים ניסויים ומחקרים רבים. חדרי מעבדה תוכלו למצוא במגוון מקומות ובהם: מוסדות חינוך, מוסדות אקדמאים, חברות, בתי חולים, מכוני מחקר ועוד. בכל המקומות הללו ישנם אנשים שיושבים במשך שעות רבות במעבדה ומבצעים ניסויים ומחקרים בכדי לגלות דברים חדשים או לייצר דברים שעבורם נדרש מעבדה. בכדי שהמעבדה תוכל לתפקד כמו שצריך יש לוודא שלאנשי המעבדה יש את כל הכלים הנדרשים בכדי לתפקד כמו שצריך ולעשות את העבודה בצורה בטוחה ויעילה. עבודה במעבדה כוללת לא פעם התעסקות עם חומרים כימיים או ביולוגיים אשר שאיפה שלהם עלולה להיות מסוכנת. ועל כן, חלק מן ציוד המעבדות הנדרש הוא מנדפים ביולוגיים שאר תפקידים לנדף את החומרים הרעילים מאוויר המעבדה בכדי שהעובדים בה לא ינשמו אותו אליהם.

כיצד נראים מנדפים ביולוגיים?

כפי שנראה בהמשך ישנם סוגים רבים של מנדפים ביולוגים אשר נבדלים זה מזה. עם זאת, עיקרון הפעולה של כולם הוא די דומה. מדובר על מתקן גדול אשר בו יש מקום מיוחד עבור שימוש עם החומרים המסוכנים, כך שבשעה שאנשי המעבדה משתמשים עם החומרים הללו המערכת שנמצאת במכשיר מסננת את האוויר באמצעות מסננים (פילטרים) מיוחדים אשר מסוגלים לסנן חלקיקים קטנים במיוחד בגודל של 0.3 מיקרון ואפילו פחות (תלוי במכשיר). רק שימוש עם מנדפים ביולוגיים תקינים מאפשר לבצע את הניסויים והמחקרים עם החומרים המסוכנים ללא חשש מפגיעה בריאותית, ועל כן בכל מקום בו מתעסקים עם חומרים מן הסוג הזה חשוב לרכוש מנדפים ביולוגיים איכותיים שיעשו את העבודה כמו שצריך.

הסוגים השונים של מנדפים ביולוגיים

ישנם סוגים שונים של מנדפים ביולוגיים אשר נבדלים זה מזה ביכולות שלהם ובגודל שלהם. ישנם מנדפים עם צינור פליטה אשר באמצעותו הם מנדפים את האוויר עם החומרים הרעילים החוצה מן חדר המעבדה, וישנם גם מנדפים ללא צינור פליטה אשר מבצעים סינון לאוויר ומחזירים לחלל החדר את האוויר כשהוא נקי מחלקיקים רעילים. כמו כן, ישנם מקומות שבהם יש צורך להזיז כל הזמן את המנדפים ממקום למקום בכדי שהם יהיו באותו המקום שבו מתבצע השימוש עם החומרים הביולוגיים, ובמקרה כזה כדאי לרכוש דווקא מנדפים ביולוגיים ניידים שאותם ניתן להזיז בקלות ממקום למקום להבדיל ממנדפים רגילים שאותם קובעים במקום אחד.

כיצד בוחרים מנדפים ביולוגים?

למעשה, בגלל הסוגים הרבים של מנדפים ביולוגיים כאשר אתם באים לרכוש לחדר המעבדה מנדפים חדשים כדאי לעשות זאת תוך התייעצות עם אנשי המעבדה, ותוך התחשבות מרבית בצרכים שלהם. רק לאחר שתדעו מהן הדרישות שלהם מן המכשיר תוכלו לשבת עם אנשי המקצוע של החברה שבה אתם רוכשים את המכשיר, אשר מכירים את ההבדלים בין המכשירים השונים והם יסייעו לכם להגיע אל ההחלטה הטובה ביותר בדבר המכשיר שיתאים לצרכי המעבדה.

היכן רוכשים מנדפים עבור חדרי מעבדה?

כפי שאתם בוודאי מבינים מנדפים הם לא משהו שרוכשים בחנויות סטנדרטיות. אם אתם מחפשים לרכוש מנדפים עבור חדרי מעבדה יש לעשות אצל חברות המתמחות באספקה של ציוד מיוד למעבדות. עם זאת, חשוב מאוד לוודא שאתם רוכשים את המנדפים אצל חברה מקצועית ואמינה אשר תספק לכם מנדפים איכותיים שיעשו את העבודה שלהם כמו שצריך, ויחזיקו מעמד לאורך זמן רב ללא תקלות. כאשר אתם רוכשים במקום כזה, אתם יכולים להיות רגועים שגם במקרה של תקלה או בעיה כלשהי הקשורה במכשיר יש לכם כתובת אליה תוכלו לפנות ולקבל מענה זמין ומקצועי מאנשי מקצוע המכירים היטב את המכשירים.

סטטיטק – המקום המקצועי ביותר לציוד מעבדות

אם אתם מחפשים מקום מקצועי ואמין לרכישה של מנדפים ביולוגיים איכותיים או כל ציוד מעבדות אחר – אין ספק שסטטיטק הוא המקום עבורכם. אצל סטטיטק תוכלו למצוא מגוון רחב של ציוד מעבדות, בין היתר: זרועות יניקה, שולחנות מיוחדים למעבדות, פתרונות אחסון למעבדות, מנדפים ביולוגיים, מנדפים כימיים, עמדות שטיפה ועוד. כאשר אתם מבצעים את הרכישה אצל סטטיטק אתם יכולים להיות רגועים שתקבלו את המוצר האיכותי ביותר והמתאים ביותר עבור הצרכים שלכם.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

WE'RE IN THE NEWS

דילוג לתוכן