ציוד מעבדתי

תוכן עניינים

ציוד מעבדתי – רשימת הציוד שכל מעבדה צריכה

חדרי מעבדה נפוצים בהרבה מאוד מקומות, והם משמשמים למגוון רחב של מטרות. למשל, חדרי מעבדה בבתי חולים ומרפאות משמשים כדי לפענח בדיקות של מטופלים, חדרי מעבדה באוניברסיטאות משמשים לצורכי לימוד ומחקר, וכמובן בעולם העסקי במכוני מחקר ופיתוח שרוצים לפתח דברים חדשים כמו תרופות חדשות ומוצרים משוכללים שישפרו לכולנו את החיים. הקמת חדר מעבדה מקצועי עם כל הציוד הנדרש היא מלאכה לא פשוטה. העבודה במעבדה מורכבת משימוש עם הרבה מאוד חומרים, ציוד, ודברים שאין להשיג אותם בחנויות רגילות. כדי שהעבודה במעבדה תתבצע בצורה יעילה, חייבים לרכוש מראש את כל מה שצריך כדי שלאנשי המעבדה יהיה את האפשרות לבצע את העבודה כמו שצריך.

למה בכלל צריך ציוד מיוחד למעבדות?

המחקרים והניסויים שאותם מבצעים בתוך חדרי המעבדה, אלו דברים שאנשים לא עושים אותם בבית, וממילא גם לא זקוקים לציוד ולחומרים שנדרשים לשם כך. המחקרים הללו דורשים לא אחת שימוש עם חומרים מיוחדים כמו חומרים כימיים או ביולוגיים שעלולים להיות מסוכנים, וכן ציוד מיוחד למעבדות, חלקו נועד לצורך ביצוע המחקרים והניסויים בעצמם, וחלקו פשוט ריהוט מעבדה מיוחד אשר בו משתמשים בחדר המעבדה. כמו כן, מאחר ומתבצע בחדר המעבדה שימוש עם חומרים מסוכנים, צריך לרכוש ציוד מיוחד שנועד לשמור על בטיחותו של צוות המעבדה, לבל יפגעו מהחומרים הללו במהלך העבודה.

היכן ניתן לרכוש ציוד מעבדתי?

כפי שאתם בוודאי מבינים, ציוד למעבדה זה לא משהו שרוכשים בחנויות רגילות של ציוד או ריהוט, אלא דווקא אצל חברות מקצועיות אשר מספקות מוצרים המיוצרים במיוחד עבור חדרי מעבדה. חברות כאלה מחזיקות ברישיון מיוחד ומספקות ציוד מעבדתי שעומד בתקנים הנדרשים על פי חוק. במקומות כאלה תוכלו למצוא מגוון רחב של ציוד ומוצרים שונים, כולל ריהוט מעבדה ומוצרי בטיחות אשר דרושים לצורך שמירה על בריאותם ובטיחותם של העובדים במעבדה. כמו כן, רק אצל חברות שמתמחות בתחום תוכלו לקבל ייעוץ טרם הרכישה כדי לוודא שאתם רוכשים את המוצר שמתאים בצורה הטובה ביותר עבור הצרכים שלכם.

רשימת הציוד הנדרשת עבור חדרי מעבדה

מטבע הדברים, בכל מעבדה מתבצעים מחקרים, ניסויים ובדיקות שונות, ולכן יש צורך בשימוש עם ציוד מסוג אחר. לא דומה מעבדת מחקר שחוקרת תגובות כימיות או מפתחת תרופות, למעבדה שמפתחת רכיבים אלקטרוניים וכד', לכל אחת יש את הציוד שדרוש לה. אולם, ישנם כמה דברים שאפשר לומר שתוכלו למצוא במרבית המעבדות, שאותם ניתן להשיג אצל כל חברה אשר מספקת ציוד מעבדתי. בין היתר:

  • כסאות מיוחדים לחדרי מעבדה.
  • שולחנות למעבדה.
  • ארונות אחסון.

ועוד הרבה אביזרים שתוכלו למצוא בלא מעט מעבדות, כמו: עגלות שינוע, כסאות אנטי סטטיים, עמדות עבודה לטכנאים, מיקרוסקופים, מערכות שאיבת עשן, פינצטות, יוניזטורים ועוד.

איך כדאי לרכוש אביזרים וציוד לחדרי מעבדה?

כדאי מאוד לבצע את הרכישה של ציוד מעבדות אך ורק אצל מקום מקצועי ואמין, כזה שקיבלתם עליו המלצות ואתם יודעים שהוא מספק אך ורק מוצרים איכותיים של המותגים המובילים בתחום אשר בהם משתמשים במעבדות הגדולות בעולם. קודם כל, מוצרים איכותיים הם אלה שיחזיקו מעמד לאורך שנים ולא ידרשו כל הזמן תחזוקה או החלפה, ובנוסף לכך, במקום כזה בכל מקרה של בעיה, תקלה או שאלה שקשורה למה שרכשתם, יש לכם כתובת שאליה תוכלו לפנות ולקבל מענה מאנשי מקצוע המכירים היטב את התחום, ויוכלו לעזור לכם לפתור את הבעיה או לענות על השאלה בצורה מקצועית.

סטטיטק – ציוד מעבדתי איכותי שילווה אתכם לאורך זמן!

אם אתם מחפשים את המקום שעונה בצורה הטובה ביותר על הדרישות הנ"ל, כדאי שתכירו את חברת סטטיטק, אחת החברות המובילות בישראל בתחום ריהוט וציוד מעבדות. החברה מקפידה לספק אך ורק מוצרים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר של המותגים המובילים בעולם, כמו למשל מוצרי טופאייר הנחשבים למוצרים ברמה גבוהה מאוד. רכישה של ציוד מעבדתי אצל סטטיטק מבטיחה לכם ראש שקט בידיעה שבחרתם את הציוד האיכותי ביותר, וגם שתוכלו לקבל את מענה מקצועי ושירות לקוחות כמו שצריך. במיוחד כאשר מקימים מעבדה חדשה מאפס, חשוב לעשות זאת עם ליווי של אנשי מקצוע מהתחום שידעו לכוון אתכם לרכוש את הציוד שיתאים בצורה הטובה ביותר לצרכי המעבדה העתידיים.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

WE'RE IN THE NEWS

דילוג לתוכן